Kapcsolódó információk:
› Paraméterezési útmutatók
Korábbi változatok
A SUP® rendszerven a NAV Online Számla adatszolgáltatás során az egyes számlákra vonatkozó feldolgozási státuszok a következők lehetnek:
Új számla - a számla még nem véglegesített (nyomtatott).
...
Feldolgozás alatt -a NAV szervere elkezdte a számla adatszolgáltatás feldolgozását. A NAV szerverrel folytatott következő automatikus adatcsere során már általában elérthető a feldolgozás végeredménye. A NAV szerverén a feldolgozásnak kb. 5 percen belül végre kell hajtódnia. Ennek következtében a lehetséges következő státusz:
NAV terminológia: PROCESSING
Hibás adatszolgáltatás - a számla adatszolgáltatás feldolgozása sikertelen volt. Ú.n. blokkoló hiba, az adatszolgáltatás nem történt meg! NAV terminológia: ABORTED
...
Admin által megoldottnak jelölt - az Online Számla adminisztrátor megoldottnak jelölte a problémát. Ez leginkább a ABORTED és WARN státusszal visszakapott számlákra vonatkozik. Megoldottnak jelölni a NAV adatszolgáltatás | Online számla adatszolgáltatás adminisztráció menüpontban lehet.
A státusz állítás célja, hogy a már megoldott hibák ne maradjanak ott az adminisztrátor számára.
Az adatszolgáltatási hibák javítására vonatkozóan a NAV még nem adott ki útmutatót. A saját útmutatónk a adatszolgáltatás javítása címen érhető el.