Tobábbi dokumentációk:
Kezelési útmutatók

Ez az oldal egy régebbi verziója. Nézze meg a jelenlegi verziót.

Összehasonlítás a jelenlegivel Korábbi változatok megtekintése

1 verzió Tovább »

A Online Számla adatszolgáltatás során a NAV technikai információk oldalon található Online Számla Rendszer Interfész Specifikáció című dokumentációban leírt mód szerint kell elvégezni az feladatot. Az adatszolgáltatás során többféle probléma előfordulhat, melyek a SUP® rendszerben a számla státuszok alapján sorolhatók csoportba.

Technikai hibák

  • Nincs internet kapcsolat, Socket error #10061 - a NAV adatszolgáltatás API nem érhető el. Informatikai beavatkozás szükséges
  • Helytelen authentikációs adatok  - a regisztráció során kapott/generált kódok hibásan lettek berögzítve az Online Számla beállítások adatlapon.

Teendő: a hiba elhárítása után az automata adatszolgáltatás már fogja küldeni az adatokat. Az adatcsere kézzel is elindítható a NAV adatszolgáltatás | Online Számla (KOBAK) adminisztráció menüpontban.

Aborted hibák

A hibák két főcsoportba sorolhatók.

  • magyar nyelvű hibaüzenetek - az üzenet könnyen értelmezhető, és megállapítható a hiba oka, és annak elhárítási módja.
  • angol nyelvű hibaüzenetek - ez esetben általában az adatszolgáltatási séma kitöltése a probléma, esetenként finomítás lehet szükséges szoftveren is.

Teendő: a hiba elhárítása után meg kell ismételni az adatszolgáltatást.

Warningok

Az adatszolgáltatás teljesült, de logikai hiba van benne.

Teendő: a hibát el kell hárítani, hogy a legközelebbi adatszolgáltatás során már ne forduljon elő.