Kapcsolódó információk:
Paraméterezési útmutatók

A Zammad egy ügyfélszolgálati és ticketing rendszer. Jelenleg tesztüzemben van a QSoft-nál. A jelenleg használt ügyfélszolgálati rendszerhez képest fontos szolgáltatás, hogy a jegyeket nemcsak a QSoft Kft. munkatársai láthatják, hanem a problémát beküldő, ügyfélszolgálati tevékenységet elváró cégek is.

A tesztüzem során a cégnek jelentkeznie kell, hogy használni kívánja saját részre is a vonatkozó webes felület adta lehetőségeket. A cég adatai és a céges kapcsolattartók a QSoft-os SUP partnertörzsből, e-mail cím alapján - mint külsős felhasználók - szinkronizálódnak a Zammad-ba.

Az új ügyfélszolgálati rendszerünk a következő helyen érhető el: https://ugyfelszolgalat.sup.hu
A rendszerbe jegyet az ugyfelszolgalat@sup.hu e-mail címen tud beküldeni. Ugyanerről a címről mennek a válaszok.

A Zammad egy teljesen reszponzív, korszerű kezelőfelületet ad. Apple vagy Android telefonon a weboldal alkalmazás ikonként is kitehető a böngészőből kezdeményezve. Ez esetben a mobil felületen a weboldal hasonlóan fut, mintha egy mobil-alkalmazás lenne.

Első lépések

A fönti internet hivatkozást megnyitva, egy bejelentkező képernyő válik láthatóvá, a szokásos felhasználó (e-mail) - jelszó páros megadási lehetőséggel.
A külsős felhasználóknak a legelső alkalommal be kell állítani a saját jelszavát. Ezért az Elfelejtett jelszó funkcióval a QSoft kapcsolattartás során használt e-mail címre jelszó beállító linket kell kérni. Az elfelejtett jelszó funkció biztonsági okok miatt nem közli, hogy a rendszer ismeri-e a megadott e-mail címet. Ezért ha nem kap jelszó beállító e-mailt, elsőként a beírt e-mail cím helyességét kell ellenőrizni, esetleg ellenőrizze a levelezőben a Levélszemét mappa tartalmát. Szintén nem küld a rendszer jelszó beállító e-mailt, ha a QSoft számára ismeretlen e-mail címet szeretne használni.

Az e-mailben kapott linket használva, be kell állítani a rendszer által elfogadható erősségű jelszót - azaz a jelszónak minimum tíz karakter hosszúnak kell lenni, tartalmaznia kell két nagybetűt és két számot. Ezt követően a felhasználó (e-mail) - jelszó párossal be lehet jelentkezni a rendszerbe.

Bejelentkezés a rendszerbe

A továbbiakban a webes felületeken megszokott módon (e-mail cím, jelszó megadással) be lehet jelentkezni az ügyfélszolgálati rendszer webes felületére. A külsős felhasználók számára tervezett felületen láthatóvá válnak a beküldött jegyek. Nyomon lehet követni a jeggyel kapcsolatos eseményeket, válaszokat lehet írni, továbbá új jegy nyitását is lehet kezdeményezni (a szokásos e-mail csatorna mellett/helyett).

Figyelni kell arra, hogy a beküldést a FRISSÍTÉS gomb megnyomásával lehet véglegesíteni.