Egy vállalkozás számára fontos partnereinek az adatainak a tárolása, illetve az irodai munka során törekedni kell arra, hogy a papír alapú iratok/dokumentumok felhasználása a lehető legegyszerűbb legyen, ennek érdekében elektronikus irattározási rendszereket alakíthatnak ki a vállalkozások.
A TIP Iratkezelő és információs modul támogatja a partner adatainak nyilvántartását és a vállalkozáshoz beérkező dokumentumok egységes, áttekinthető iratkezelési rend szerinti elektronikus tárolását. Az iratok nyilvántartása az alap adatok rögzítésével, továbbá a papír alapú iratok lapolvasó segítségével (szkenner) beolvasott digitális képének tárolásával történik (digitális archiválás). Az TIP modul felépítését és annak használatát az iktatást végző cég igényei és munkafázisa szerint rugalmasan alakítható.
A TIP modul különös figyelmet fordít a könyveléshez kapcsolódó beérkező számlák kezelésére, az itt rögzített bizonylatok továbbkerülhetnek a SUP® rendszer számviteli modulja felé. Így a könyvelés során az iktatott tétel és annak elektronikus (szkennelt) képe összerendelhető a bizonylat könyvelési sorával. Az összerendelés lehetőséget nyújt arra, hogy a SUP® számviteli modulból is láthatóak legyenek a TIP modulban iktatott dokumentumok elektronikus képei.
Az iktató modul alkalmas a beérkező számlákon kívül más dokumentumok rendszerezésére iktatókönyvek használatán keresztül, például:
- ajánlatok,
- megrendelések,
- szerződések,
- teljesítés igazolások,
- be és kimenő levelek
- munkalapok kezelése.
A TIP modul része a munkaidő nyilvántartó, amely dolgozónként, munkánként, tevékenységenként a ráfordított idő regisztrálására ill. költség hozzárendelésre alkalmas. Az így keletkezett nyilvántartás biztosítja a dolgozók különböző munkákon, különböző ügyfeleknek végzett pontos munkaidő ráfordítás elszámolását.