Tobábbi dokumentációk:
› Kezelési útmutatók
Korábbi változatok
...
- Nincs internet kapcsolat, Socket error #10061 - a NAV adatszolgáltatás API nem érhető el. Informatikai beavatkozás szükséges
- Helytelen authentikációs adatok - a regisztráció során kapott/generált kódok hibásan lettek berögzítve az Online Számla beállítások adatlapon.
Teendő: a hiba elhárítása után az automata adatszolgáltatás már fogja küldeni az adatokat.
Az adatcsere kézzel is elindítható a NAV adatszolgáltatás | Online Számla (KOBAK) adatszolgáltatás adminisztráció menüpontban. - A kérés verziószáma már nem támogatott - a NAV adatszolgáltatás API egy újabb verziójú beküldési módot vár el.
Teendő: a SUP® Rendzsert időben felkészítjük a NAV adatszolgáltatás verzió váltásaira. Valószínűleg tól régi programverziót használ.
...
A hiba elhárítása után lehetőség van arra, hogy ne jelenjen meg többé a hibás státuszú számlák lekérdezésekor.
Erre a célra szolgál a NAV adatszolgáltatás | Online Számla (KOBAK) adatszolgáltatás adminisztráció menüpontban, az egér jobb gombjával a KOBAK státusz oszlopon kattintva, a "Megoldottak jelölés" menüpont használata. Ez esetben rövid megjegyzést is lehet írni a megoldás módjáról.
...