Tobábbi dokumentációk:
Kezelési útmutatók

A lépések a következők:

1. Minta adatbázis mentése

A SUP® rendszerben az adatbázisok mentését a Szerviz | Adatbázisok mentése/visszatöltése menüpontban kezdeményezhető. Tehát a minta adatbázist kijelölve az [F6-Mentés] funkcióval menteni kell. Az adatbázis a mentés végrehajtása után a SUP telepítése során megadott mentés könyvtárában található meg tömörített file-ként a mentés dátumával ellátva. (FB2_aMinta_2013_02_10.rar)
A teljes leírás az Adatbázisok mentése funkció dokumentációjában található.

2. Minta adatbázis visszatöltése új cégként

A lementett minta adatbázis visszatöltését szintén a Szerviz | Adatbázisok mentése/visszatöltése menüpontban lehet elvégezni. Menete a következő:

  • [F7-Visszatöltés]
  • A mentés könyvtárából kikeresni a Minta cég mentését, ezután [F7-Megnyitás]
  • [Ins-Visszatöltés új cégként]
  • Megadni az új cég nevét, cégkódját, adatbázis file nevét. Az adatbázis file nevénél tartani kell az általunk adott konvenciót ami: FB2_Cegnev.fdb
 Figyelem

Az új cég adatbázisának elnevezése nem egyezhet meg a már korábban a SUP® rendszerbe felvett cég adatbázisának nevével! Az cégek adatbázisneveinek minden esetben egyedinek kell lennie!

  • [F12-Rendben]
  • [F7-Visszatöltés]
    • Ezután a rendszer visszatölti az új céget a paraméterezett név alapján. A visszatöltés befejezését egy Az adatbázis visszatöltése befejeződött üzenet zárja.
    • Ezután az aktuális cégből ki kell jelentkezni, és az újra bejelentkezés során már az újonnan létrehozott cégbe kell belépni.
      A teljes leírás az Adatbázis visszatöltés funkció dokumentációjában található.

3. Cégadatok megadása

A visszatöltést követően az új cégbe belépve a Szerviz | Paraméterek | Könyvelt cég általános adatainál meg kell adni az új cég teljes nevét és adatait.