A lépések a következők:
1. Minta adatbázis mentése
A SUP® rendszerben az adatbázisok mentését a Szerviz | Adatbázisok mentése/visszatöltése menüpontban kezdeményezhető. Tehát a minta adatbázist kijelölve az [F6-Mentés] funkcióval menteni kell. Az adatbázis a mentés végrehajtása után a SUP telepítése során megadott mentés könyvtárában található meg tömörített file-ként a mentés dátumával ellátva. (FB2_aMinta_2013_02_10.rar
)
A teljes leírás az Adatbázisok mentése funkció dokumentációjában található.
2. Minta adatbázis visszatöltése új cégként
A lementett minta adatbázis visszatöltését szintén a Szerviz | Adatbázisok mentése/visszatöltése menüpontban lehet elvégezni. Menete a következő:
- [F7-Visszatöltés]
- A mentés könyvtárából kikeresni a Minta cég mentését, ezután [F7-Megnyitás]
- [Ins-Visszatöltés új cégként]
- Megadni az új cég nevét, cégkódját, adatbázis file nevét. Az adatbázis file nevénél tartani kell az általunk adott konvenciót ami:
FB2_Cegnev.fdb
- [F12-Rendben]
- [F7-Visszatöltés]
- Ezután a rendszer visszatölti az új céget a paraméterezett név alapján. A visszatöltés befejezését egy Az adatbázis visszatöltése befejeződött üzenet zárja.
- Ezután az aktuális cégből ki kell jelentkezni, és az újra bejelentkezés során már az újonnan létrehozott cégbe kell belépni.
A teljes leírás az Adatbázis visszatöltés funkció dokumentációjában található.
3. Cégadatok megadása
A visszatöltést követően az új cégbe belépve a Szerviz | Paraméterek | Könyvelt cég általános adatainál meg kell adni az új cég teljes nevét és adatait.