Tobábbi dokumentációk:
Kezelési útmutatók

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

...

  • Nincs internet kapcsolat, Socket error #10061 - a NAV adatszolgáltatás API nem érhető el. Informatikai beavatkozás szükséges

  • Helytelen authentikációs adatok  - a regisztráció során kapott/generált kódok hibásan lettek berögzítve az Online Számla beállítások adatlapon.
    Teendő: a hiba elhárítása után az automata adatszolgáltatás már fogja küldeni az adatokat.
    Az adatcsere kézzel is elindítható a NAV adatszolgáltatás | Online Számla (KOBAK) adminisztráció menüpontban.

  • A kérés verziószáma már nem támogatott - a NAV adatszolgáltatás API egy újabb verziójú beküldési módot vár el.
    Teendő: a SUP® Rendzsert időben felkészítjük a NAV adatszolgáltatás verzió váltásaira. Valószínűleg tól régi programverziót használ.

 

Aborted hibák

A hibák két főcsoportba sorolhatók.

  • magyar nyelvű hibaüzenetek - az üzenet könnyen értelmezhető, és megállapítható a hiba oka, és annak elhárítási módja.

  • angol nyelvű hibaüzenetek - ez esetben általában az adatszolgáltatási séma kitöltése a probléma, esetenként finomítás lehet szükséges szoftveren is.
    Teendő: a hiba elhárítása után meg kell ismételni az adatszolgáltatást a számla készítés menüpontokban.

 

Warningok

Az adatszolgáltatás teljesült, de logikai hiba van benne.
Teendő: a hibát el kell hárítani, hogy a legközelebbi adatszolgáltatás során már ne forduljon elő.

 

Megoldottnak jelölés

A hiba elhárítása után lehetőség van arra, hogy ne jelenjen meg többé a hibás státuszú számlák lekérdezésekor.
Erre a célra szolgál a NAV adatszolgáltatás | Online Számla (KOBAK) adminisztráció menüpontban, az egér jobb gombjával a KOBAK státusz oszlopon kattintva, a "Megoldottak jelölés" menüpont használata. Ez esetben rövid megjegyzést is lehet írni a megoldás módjáról.

...