Tobábbi dokumentációk:
› Kezelési útmutatók
Korábbi változatok
...
Teendő: a hibát el kell hárítani, hogy a legközelebbi adatszolgáltatás során már ne forduljon elő.
Megoldottnak jelölés
A hiba elhárítása után lehetőség van arra, hogy ne jelenjen meg többé a hibás státuszú számlák lekérdezésekor.
Erre a célra szolgál a NAV adatszolgáltatás | Online Számla (KOBAK) adminisztráció menüpontban, az egér jobb gombjával a KOBAK státusz oszlopon kattintva, a "Megoldottak jelölés" menüpont használata. Ez esetben rövid megjegyzést is lehet írni a megoldás módjáról.
Számla újraküldése - ismételt adatszolgáltatás
...
Qsboxfigyelem |
---|
Az adatszolgáltatást csak akkor szabad megismételni, ha a beküldési státusz aborted, vagy a korábbi adatszolgáltatás érvénytelenítve (annullálva) lett. |
Egyéb korlátozások
- A SUP® rendszer jelenleg nem kezel proxy kiszolgálót. A proxy kezelés benne van a fejlesztendő feladatok listájában.
Teendő: a KOBAK adatszolgáltatást futtató gépe(ke)t a helyi informatikát üzemeltető rendszergazdának fel kell venni kivételként a tűzfalon a NAV KOBAK szerver irányába.