Tobábbi dokumentációk:
Kezelési útmutatók

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

...

Teendő: a hiba elhárítása után az automata adatszolgáltatás már fogja küldeni az adatokat.
Az adatcsere kézzel is elindítható a NAV adatszolgáltatás | Online Számla (KOBAK) adminisztráció menüpontban.

Aborted hibák

...

Teendő: a hiba elhárítása után meg kell ismételni az adatszolgáltatást a számla készítés menüpontokban.

Warningok

Az adatszolgáltatás teljesült, de logikai hiba van benne.

Teendő: a hibát el kell hárítani, hogy a legközelebbi adatszolgáltatás során már ne forduljon elő.

 

Számla újraküldése - ismételt adatszolgáltatás

A számla készítés menüpontokban, a hibás adatszolgáltatás státusszal megjelölt számlán az egér jobb gombjával a KOBAK státusz oszlopon kattintva, megjelenő menüből lehet megismételni az adatszolgáltatást.

Qsboxfigyelem

Az adatszolgáltatást csak akkor szabad megismételni, ha a beküldési státusz aborted, vagy a korábbi adatszolgáltatás érvénytelenítve (annullálva) lett.
A NAV által már befogadott számláról ismételt adatszolgáltatás esetén a NAV szerver aborted státusszal vissza fogja utasítani, mivel ilyen sorszámú számlára már történt adatszolgáltatás.

 

Egyéb korlátozások

  • A SUP® rendszer jelenleg nem kezel proxy kiszolgálót. A proxy kezelés benne van a fejlesztendő feladatok listájában.
    Teendő: a KOBAK adatszolgáltatást futtató gépe(ke)t a helyi informatikát üzemeltető rendszergazdának fel kell  venni kivételként a tűzfalon a NAV KOBAK szerver irányába.