Tobábbi dokumentációk:
› Kezelési útmutatók
Korábbi változatok
...
Teendő: a hiba elhárítása után az automata adatszolgáltatás már fogja küldeni az adatokat.
Az adatcsere kézzel is elindítható a NAV adatszolgáltatás | Online Számla (KOBAK) adminisztráció menüpontban.
Aborted hibák
...
Teendő: a hiba elhárítása után meg kell ismételni az adatszolgáltatást a számla készítés menüpontokban.
Warningok
Az adatszolgáltatás teljesült, de logikai hiba van benne.
Teendő: a hibát el kell hárítani, hogy a legközelebbi adatszolgáltatás során már ne forduljon elő.
Számla újraküldése - ismételt adatszolgáltatás
A számla készítés menüpontokban, a hibás adatszolgáltatás státusszal megjelölt számlán az egér jobb gombjával a KOBAK státusz oszlopon kattintva, megjelenő menüből lehet megismételni az adatszolgáltatást.
Qsboxfigyelem |
---|
Az adatszolgáltatást csak akkor szabad megismételni, ha a beküldési státusz aborted, vagy a korábbi adatszolgáltatás érvénytelenítve (annullálva) lett. |
Egyéb korlátozások
- A SUP® rendszer jelenleg nem kezel proxy kiszolgálót. A proxy kezelés benne van a fejlesztendő feladatok listájában.
Teendő: a KOBAK adatszolgáltatást futtató gépe(ke)t a helyi informatikát üzemeltető rendszergazdának fel kell venni kivételként a tűzfalon a NAV KOBAK szerver irányába.