Kapcsolódó információk:
› Paraméterezési útmutatók
Korábbi változatok
...
Változatlan környezetben, a kliens egy másik nyomtatóját (ugyancsak helyi- hálózati) választva a hiba nem volt tapasztalható.
A kliensen –a HP ajánlása alapján– az illesztőprogramot lecserélve az ajánlott verzióra a probléma megszűnt (mindkét szerveren tesztelve)
...
Konkrétan MS RDP-s környetben előforduló hibák esetén is hivatkoztak az alábbi HP által kiadott "Technical white paper"-re:
http://h20195.www2.hp.com/V2/GetPDF.aspx/4AA0-8465ENW.pd
(régi link: http://h20195.www2.hp.com/V2/GetPDF.aspx/4AA0-8465ENW.pdf )
Összefoglalva:
- Az alkalmazott driver nem certified a TS-EasyPrint használatához
- Bizonyos szerverkörnyezetben probléma okozója volt a helyi hálózaton megosztott nyomtató nevében alkalmazott ékezetes betűk.
...
- Ha más nem indokolja, távolítsuk el a szerverről az egyedi nyomtató drivereket. (törekedjünk csak a TS-EasyPrint használatára)
- Szerveren beállítások, ha nem lehet eltávolítani a nyomtató drivereket, akkor: Use Remote Desktop Easy Print printer driver first and is found in
Computer configuration – Administrative templates – Windows Components – Remote Desktop Services – Remote Desktop Session Host – Printer Redirection.
Set it to disabled to make use of the “real” print driver first. - Próbáljunk másik drivert alkalmazni a kliensen, esetleg a helyi hálózatos megosztást szolgáltató "szerveren".
- Használjuk rövid(ebb) nyomtató nevet
- Lehetőség szerint teszteljünk, majd siker estén válasszunk másik nyomtatót a nyomtatások céljául.
...