Kapcsolódó információk:
› Paraméterezési útmutatók
Korábbi változatok
Jelenség
Távoli asztalos munkavégzés során, bizonyos helyi, vagy helyi-hálózati nyomtatóra történő nyomtatás eredményét 90-120 másodperc elteltével kezdi nyomtatni a nyomtató.
Tipikusan a hiba nem minden nyomtatóval fordul elő, nyomtatási képből, másik nyomtatót választva a lassú nyomtatás nem fordul elő.
Ezen idő nagy része alatt a helyi nyomtató várólistáján található a feladat, olyan . Olyan állapotban, mintha a dokumentum egy része nem érkezett volna meg a távoli asztalról a helyi gépre.
Nagyjából 90 másodperces timeout letelte után a nyomtatandó feladat neve előtt megjelenik, hogy "Hiba". (Windows Eseménynaplóban nem jelenik meg bejegyzés), majd pár másodpercen belül elkezdődik a nyomtatás, és hibátlanul kinyomtatódik a dokumentum.
...
A kliensen –a HP ajánlása alapján– az illesztőprogramot lecserélve az ajánlott verzióra a probléma megszűnt (mindkét szerveren tesztelve)
...
- Ha más nem indokolja, távolítsuk el a szerverről az egyedi nyomtató drivereket. (törekedjünk csak a TS-EasyPrint használatára)
- Ha Szerveren beállítások, ha nem lehet eltávolítani a nyomtató drivereket, akkor: Use Remote Desktop Easy Print printer driver first and is found in
Computer configuration – Administrative templates – Windows Components – Remote Desktop Services – Remote Desktop Session Host – Printer Redirection.
Set it to disabled to make use of the “real” print driver first. - Próbáljunk másik drivert alkalmazni a kliensen, esetleg a helyi hálózatos megosztást szolgáltató "szerveren".
- Használjuk rövid(ebb) nyomtató nevet
- Lehetőség szerint teszteljünk, majd siker estén válasszunk másik nyomtatót a nyomtatások céljául.
...