Tobábbi dokumentációk:
Kezelési útmutatók

A SUP® Integrált Számviteli Rendszer partnertörzséből lehetőség van közvetlen E-mail küldésre is. Ez a szolgáltatás az E-mail cím fölött az egér jobb gombjával kattintva érhető el. A levélküldéshez egy más levelezőrendszereknél megszokott dialógusablak jelenik meg. Az elküldött levelek szövege és az attachmentek nevei naplózásra kerülnek a SendMail.log naplófile-ba. A beállítások egy részét a SUP.INI nevű paraméter file-ban kell elvégezni.

1. Globális E-mail paraméterek beállítása

A SUP.INI konfigurációs file-ban a [Mail]szakaszon belül a következő paramétereket kell beállítani.

  • Mailer   Az E-mail klienst alapvetően abban az esetben célszerű üzembe helyezni, ha mail szerver is van telepítve a cégnél.
    Ebben az esetben a Mailer -t NativeSMTP értékre kell állítani.
    A másik E-mail küldési lehetőség a MAPI nem minden szoftverkörnyezetben állítható be.
  • MailServerName   Az E-mail kliens az SMTP levélküldési protokollt támogatja.
    Ebbe a paraméterbe a mail szerver nevét kell beállítani.
    Pl.: mailserver
  • MailServerPort   A szerver számítógép melyik portján keresztül lehet elérni a mail szervert.
    Pl.: 25
  • MailDefaultDomain   A mail szerver milyen domain néven dolgozik .
    Pl.: qsoft.hu

2. Ügyintézők (saját) E-mail cím beállítása

A Szerviz | Ügyintézők és jogosultságok menüpontban minden ügyintézőnek, aki a SUP rendszer E-mail kliensével levelet akar küldeni, meg kell adni az E-mail címét.

3. Automatikus aláírásfile megadása

Más levelező programokhoz hasonlóan SUP® Integrált Számviteli Rendszer E-mail kliensében is lehetőség van ún. aláírásfile-t definiálni ügyintézőnként. Az aláírásfile egy szokványos szöveg file, melyet az E-mail kliens automatikusan minden levél végére odailleszt. Ez a file bármely szövegszerkesztővel létrehozható. A használatát beállítani a Szerviz | Technikai funciók | Rendszerinformációk menüpontban az Ügyintéző paraméterei oldalon lehet, itt az aláírásfile nevét kell megadni teljes elérési úttal. Ugyanez a beállítás a SUP.INI file közvetlen szerkesztésével is megtehető. Itt a szakasz nevének, valamint a bejegyzés nevének első néhány betűje az ügyintéző kódjának felel meg.
Az aláírásfile javasolt neve SignatureXXX.txt, ahol "xxx"